R.I.P Sassa



I onsdags eftermiddag när jag kom ut till stallet för att mocka så börjar jag jag alltid med att kolla hur det är med kaninerna. Och då låg bara Sassa där sådär konstigt.
Ropade på henne och ingen rörelse, insåg då att hon var död :(. Gick in för att verkligen konstatera att hon somnat in..
Fattar inte riktigt, hon var bara 3.5 år, hon var hur pigg och glad som helst i tisdags, så min misstanke är nog att hon fått hjärt attack eller något.



Min underbart fina Sassa <3. Kommer aldrig få en kanin som är så social som hon var.
Tycker det är så sorligt att Sassa och Hoppetossa fick skilja sig ifrån varandra såhär tidigt, de var syskon och de älskade varandra hur mycket som helst. Hoppetossa är ledsen och verkar sakna sin syster.

Vila i frid Sassa och ät massor av maskrosblad och sallad.

R.I.P Sassa. Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0