Träning nummer 2



Igår så blev det träning igen. Riktigt stolt över mig själv att jag verkligen VILL träna, det trodde jag inte om mig själv, men ack så kul det är. Nu väntar jag på att jag ska bygga muskler och komma i kondition så jag kan börja träna mera.
Igår så var vi en hel del folk, tar de in fler folk än så blir det riktigt trångt i lokalen, hoppas de inte gör det. Blev varmt som tusan också, tur att det finns vatten, går åt en hel del när man tränar har jag märkt =).

Bokade upp redan igår träning nästa torsdag igen och kommer jag känna att jag vill fortsätta efter den gången ska vi köpa 10ggr kort där. Blir en del billigare. Får träna vad man vill där nere på det kortet, och så fort jag börjar orka mera ska jag testa skivstång passen, verkar riktigt kul det med !.

Jag kände redan efter första träningen att man blir piggare, gladare och orkar mera, hoppas att det kommer fortsätta så..

Jag är däremot riktigt ledsen över att jag inte kan träna nere på Kyrkskolan mer än en gång i veckan.
De har bara öppet på kvällar eftersom de som äger det jobbar på dagarna med annat och på kvällar jobbar jag.

Så torsdag kan jag, fredag måste jag vila ;D. Lördagar är det bara spinning och flowin, orkar inte vara med på det än, men ska testa så fort styrkan är uppe mera senare.
Söndagar är det kvällar öppet och då jobbar jag igen..

Men men, måste börja komma igång med något här hemma minst en dag till i veckan, vi ska nog köpa mitsar och handskar och börja sparra mot varandra och göra övningar =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0