Köpt lite nya hästsaker



Jag och Håkan sprang in till Hööks i fredags när vi var inåt Marieberg. De hade 15% på alla reflexsaker så blev ett par reflexboots inköpta, tror dock de är för små, men ska testa dem idag så får vi se om det ska bytas.



Blev helt underbart sköna reflexhandskar, redan kär i dem. Hoppas de håller värmen bra i vinter och att de är hållbara.




Benreflex med ludd, hört både bra och dåligt om dessa, men det visar sig vad jag tycker. Jag tycker det verkar vara skönt för hästen att ha ludd mot benet iaf.



Har börjat prenumerar på en häst tidning och som present fick man dessa ridhandskar. Har redan ett par men som börjar gå sönder som jag älskar och ett par innan de har jag förbrukat. De är hållbara, supersköna och ganska snygga med, svala under sommaren är de med.



Även köpt gröna fleecelindor, supersnygg färg, bilden gör inte lindorna rättvisa i färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0