1 år av enormt stor saknad idag



För 1 års sedan idag så fick Daniella Ison somna in. Minns den dagen som den vore igår.
Ett helt år av stor saknad, går inte ens att komma i närheten av en beskrivning hur mycket jag saknar denna enormt snälla tjej.



Fina och bästa Danni <3.



Här är första bilden jag tog på henne som ägare. Hon fick gå ut på stort bete och var överlycklig.



Älskade lilla Daniella. Må du ha gott i trapalanda och hoppas du vakar över mig precis så mycket som jag tänker på dig.
Det jag är stolt över är att den dagen du somnade in så stod jag bredvid din sida så länge du var i medvetande, fick klappa dig en sista gång och såg dig ramla omkull och där försvann du ifrån mig :'(.
Du föddes på denna gård och du fick även somna in på samma gård.
Tror att det var betydelsefullt för dig att jag stod vid din sida hela vägen, det var betydelsefullt för mig.

Älskar dig varenda eviga minut Daniella Ison. Rest In Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0