1 års dagen



Den 5: september hade jag haft denna underbara kille i ett helt år !!. Glömde helt bort det, fick för mig att det var i slutet av september, men tittade upp det idag, och jag hade fel. Den 5 september hämtade jag hem han till Hjälmsätters gård.



Det har verkligen vart berg och dalbanan med denna herre, men ser jag tillbaka på tiden och minns, så ångrar jag inte en enda sekund att jag stod ut med han och hade enormt tålamod.



Han är väldigt speciell det kan man inte sticka under stolen med, men enligt mig är han perfekt !.



Jag har vunnit hans förtroende och han har vunnit mitt, det var det som behövdes. Framförallt var det tilliten som var tvungen att komma fram från hans sida till mig och det har det verkligen gjort nu.
Han har sina dagar när han inte vill komma osv, men jag vet det nu och bryr mig inte direkt om det, jag accepterar han hur han är. Han är min prins !

Älskar dig Ari O. 1 år har gått, många långa år kvar hoppas jag att vi får tillsammans.
Min fina fina bästa vän <3.

Kommentarer
Postat av: anna

1 år har gått så sjukt fort:S men Glad att ni kommit överens med varan nu, Ari behöver det, han har det super, han finns alltid i mitt hjärta och glad att han även finns i ditt :) Han är älskvärd!



Jätte glad att han är hos dig!

2010-09-19 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0