Allt....



Veckans schema är som vanligt tilltrasslad av allt möjligt och att ens försöka hinna med allt och framförallt orka med allting, det återstår och ser.
Måste fixa däck till transporten och när det är fixat måste den ombesiktas.
Måste fixa fram hö om inte höleveransen kommer snart, den skulle ha kommit igår, men då spöregnade det så det fattar jag med att det inte går, men idag är det fint väder så jag hoppas att den anländer hit nu, annars blir det att ragga lite hö tills leveransen kommer.
Torsdag blir det att åka in med Rut och till dess blir det ordentlig vård av henne då hon är halt av okänd anledning, troligen sprungit omkull i hagen.

Låter inte mycket, men är mycket att fixa då man är vaken och hemma ca 4 timmar om dagen när man jobbar såhär.. Och allting det där tar tid.

Och så är jag sjukt oroad, så mina tankar funkar inte överhuvudtaget, än mindre än vad de brukar göra...
och det tar ännu längre tid att göra sakerna när man inte kan tänka klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0