Nytt material



I fredags var jag, Sandra och Håkan ute och köpte mera byggmaterial till kök och badrum.
Först till Ikea, där vi åt mat. Sedan köpte vi diskbänk och blandare där.
Sandra köpte hem till sig riktigt fina plastrosor och en superfin vas. Köpte även assnygga lampor!. Hon brås på mig med bra smak =D haha, eller kanske inte, jag har ingen smak =D.

Åkte vidare till Kakelfirma där det tillbringades en hel del tid, finns för mycket att välja på och som vanligt blir vi lite väl oense om allting och blev osams, men blev sams ingen och köpte kakel till köket som ska vara över diskbänken och runt fläkten =).

Sedan blev det Bauhaus, våran typ favoritaffär börjar det bli, hittar utan problem i denna jättebutik, då har man vart där för många gånger tror jag =D. Köpte bänkskivor där, blev 2st 4m alltså 8m bänkskiva och det kommer gå åt. Men fytusan vad dyrt det är med bänkskiva, köpte Ek.

Köpte även handfat, blandare, toastol, blandare till duschen och duschset. Och så den förbaskade dyra fuktspärren, hutlöst dyrt måste jag få säga, men värt det i långa loppet.

Det som återstår nu att inhandla är en tvättmaskin, kakel/klinker till hela toan, fogmassa, lister, tapet och lite sådär smågrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0