Trött



Jag är så himla trött hela hela tiden. Fattar det bara inte.
Eller jo, det kanske jag fattar varför. Jag sover så jäkla illa och har gjort det under en längre tid.
Kommer hem från jobbet runt 06, somnar ca 06.30 vaknar och måste pissa mellan 09-10. somnar om efter ca 20min. Vaknar igen vid 12 och tror att jag är aspigg och ska gå upp tack vare att det är ljust..
Tvingar mig själv att sova vidare, men slumrar bara ett par timmar till.

Helgerna brukar kunna bli att sova ikapp, men blivit konstiga helger nu 2v tillbaka, så knappt sovit alls och det börjar kännas ordentligt i kroppen och även under körningen hem då jag håller på att somna bakom ratten hela tiden, hjälper inte att stanna och sova en stund..
Måste göra som mina små missar på kortet ihelgen och det är att sova djupt och skönt för risken är ganska stor att det kan hända något allvarligt om man är såhär trött hela tiden..

Vill soooooova.. Sista natten för denna vecka ska avverkas sedan ska jag soooova.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Hur gick det för Ruttan i torsdags? :)

Saknar henne jätte mycket, men det är tur att hon verkar ha det så bra hos dig!



Hade gott!

Kram från Monica

2010-09-29 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0