Älskade stenen



Finns en sten i vinterhagarna som jag fullkomligt älskar att sitta på och bara njuta av vädret, halvsova och bara finna ro i kroppen. Självklart glömde jag ta kort på stenen, haha.
Snygg min Ari gör på bilden ovan..



Ena sidan av utsikten från stenen sett.



En annan del..



Och sista delen och allt det ni ser är vinterhagen, plus att man ser inte allt. Så de har hyfsat stor vinterhage =).

Igår var Håkan och jag nere i vinterhagen och såga ner en jäkla massa döda träd och rensade upp bland träd som skulle ner. Har inte plockat upp det från hagen än för det vart en hel del, men nu har hästarna något att göra, gå där bland och gnaga bark ;)
Finns en till sten i hagen som är ännu större, jag har aldrig klättrat upp där för det har vart så mycket träd i vägen, men igår när allt försvann så klättrade jag upp och wow vilken utsikt och vad mysigt det var. Min favoritplats nummer 2 hädanefter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0