Besök



Inte direkt ofta jag får besök här hemma, men igår var det dags av två fina tjejer, en liten tjej och en stor tjej =)
Nämligen Sofia och hennes lilla Nelly. Vi babblade, Håkan lagade mat åt oss, jag gosade med Nelly massor. Hon var vaken nästan hela tiden och de var här i ca 4timmar. Tyckte jag var starkt jobbat av en tjej på 3v.



Självklart är ju jag smartast av alla och glömmer under hela besöket att ta fram kameran och ta massa kort, kommer på det i sista sekund därför vart det bara 2 snabba kort. Även fast Sofia tog massa kort så tänkte jag aldrig på att ta fram min kamera, KlantFia !

Var helt underbart trevligt att få prata av sig om allt mellan himmel och jord. Det får bara inte dröja så länge som det nästan alltid gör till nästa gång vi ses ! =)
Nästa gång tycker jag du kan ta med alla barn och bror om han vill så får de se djuren =)
Om det är varmare och Nelly inte är förkyld kan vi göra en picknick i trädgården om ungarna tycker det är mysigt, eller varför inte gå ner till Kolmilan och fika där med dem ? Finns bänkar där =)
Då ska jag iaf komma ihåg kameran och ta massa kort !

Tusen tack för igår underbara människa <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som en jättebra idé Fia! Ge mej en dag som passar så kommer vi! Jag kan ju nästan närsomhelst! Så jag lämnar det upp till dej. ;)



Men jag träffas gärna med "bara" Nelly med, så man hinner prata lite, det är ju lättare nu när bror är här och kan ta hand om mina äslkade vildar. Men nästa gång ska jag ta med alla. Och bara det inte är halvstorm så kan liten vara med ute. Nedbäddad i vagn, oavsett om hon är snoris. :)



La förresten upp ett till kort i bloggen efter att du läst, och på Fejjan. :) Bara så du vet. Ett svartvitt med elden kvar i färg. Vart så fint!



Hitta en dag fort nu vännen, längtar redan, och en fika vid kolmilan låter som en superidé det var ju jättefint där och där kan barnen spinga av sig energi innan dom får träffa Staffan och Östen! ;)

2011-04-07 @ 16:04:59
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0