FIAS HISS & DISS

FIA HISSAR



Träning !! Jag har aldrig i hela mitt liv gillat att träna, aldrig ens gjort det förutom ridning. Men senare i livet så har jag börjat gilla det, mycket är det för att jag gått ner i vikt så det är mycket lättare att röra på mig. Men jag längtar till varje söndag när vi springer/går uppför trappan i kvarntorp. Ute och går med hästarna i veckorna, rider, och rör mig mer än gärna på andra sätt med, bara det är träning så är jag nöjd.

FIA DISSAR

Allt detta vridande på matburarna jag kör om nätterna åt ICA, fyfasiken säger min rygg redan och jag har bara kört det snart ett halvår, bästa är om man får börja lasta övre planet på släpet för de burarna är lätta då hinner kroppen värmas upp, men ibland går det inte utan då får man börja med bilen och de burarna är oftast de tyngsta så där säger ryggen ajaj ofta. 2 burar per rad ( får plats 3 ) funkar okej för de kan man ta sats med fartens hjälp, men sista buren som ska in trångt där får man ta kraft med hela kroppen och där säger ryggen ifrån.
Men lik förbannat så trivs jag med körningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0