Glad för det..



Igår natt så hjälpte jag en annan chaufför med en grej och som svar till det fick jag " Tusen tusen tack du är en ängel". Alltså så små ord och det glada leendet man får av en person man hjälper med en så liten grej gör mig glad. Mycket är det för att jag själv vet hur glad man blir när man har problem med en liten grej som man inte kan lösa själv.
Jag satt och var glad hela vägen hem inatt och vaknade glad också, tänk vad så små ord och saker kan göra en glad =)!!

En annan sak inatt som gjorde mig glad att när vi kom till ICA inatt så var hela gänget vid portarna jag backade in. De hade inget att göra så alla hade samlats så allihop hjälptes åt att lasta hela ekipaget, så det var klart på 25min ;), ganska så snabbt om man säger så, för annars burkar det ta ca 1h.
Sedan frågade de om vi ville ha godis, och det tackade vi ja till så Emil kunde hålla sig vaken på vägen hem, fast det gick sådär, han somnade sista 45min, välbehövligt =).

Med andra ord så var det en glad dag igår =) Se om dagen blir lika glad idag, ikväll bär det av mot ICA igen för sista gången denna vecka. Mat måste vi ha =)

Nä nu ska jag ut och flytta över hästarna i en hage med lite gräs i, misstänker att de kommer bli superglada ;)

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

sv; ja gardinen var kass! :)

2011-04-24 @ 16:03:33
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0