Idag



Idag börjar ridskolan dra igång, 17.30 börjar vi rida men ska vara där 17.00. Hämtar upp Martina i Hallsberg innan vi far ut mot Skyllbergshållet. Hoppas vi hittar dit direkt, men det tror jag =)
Ellinor kommer ta egen bil, va meningen att vi skulle åka tillsammans, men min volvo är trasig så kan bara ta skodan.
Jag kommer vara asnervös när jag sitter i bilen på väg ut dit, inte ridit ordentligt på flera år och idag blåser det storm ute så hästarna kommer kanske vara ganska så ystra. Rider ute gör man där, för om jag fattat rätt så har de inget ridhus.
Kommer faktiskt bli ganska så roligt hoppas jag, träningsvärk deluxe kommer jag ha, men det är det värt alla gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0