Ja så är det



Ja nu har jag fått svaret på det där roliga som kommer dra igång. Jag ska nämligen börja rida på ridskola igen ;).
Få lära mig rida ordentligt igen och bli av med min rädsla en gång för alla. Är så förbannad på min rädsla, vill så gärna bli av med den och nu har jag bestämt att bli det med hjälp av ridskolans hästar =)

Känns lite sådär barnsligt kanske att börja på ridskola igen, men för tusan, länge sedan jag red inför någon som ser hur man sitter osv så det är bara bra att få lära sig rida ordentligt igen, för när man rider i skogen enbart så slöar man till sig på sitsen osv så finns nog en hel del att rätta till i min ridning =)

Woho, denna vecka som kommer börjar det på torsdag, sedan är det tisdagar som gäller de närmsta 12 veckorna framåt !! Som jag längtar.
Det är jag, Ellinor och Martina som drar iväg, vet inte om det bara är vi i gruppen eller om det blir flera, det visar sig, jag längtar iaf till torsdag klockan 17.30 då sitter jag på någons annan häst på lektion. Woho, äntligen kommer jag igång med både träning och ridning !!! Snacka om lycklig jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken ridskola ska ni rida på då? Vad kul för dej Fia,. och det är nog nyttigt som du säger Fia att fräscha upp sina kunskaper! (Det borde ske med körning med om du frågar mej, där slöar man också till rätt rejält!;)



Och jag hoppas verkligen att din rädsla försvionner för gott! <3

2011-04-03 @ 15:52:09
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0