Lapar sol



Ari står och väntar på maten ska serveras, Gud vad fin han börjar bli i sin långa man. Ari passar verkligen i lång man kan jag tycka. Jag gillar inte när man har kort man på hästarna för att man själv tycker det är snyggt. Speciellt inte snällt på sommaren då de gärna vill ha sin man att vifta bort flugor och annat skit med den.
Ari har fått riktigt tjock och fin man, ska trimma den något mera, sedan får den vara =)



Dock så har denna dam ingen fin lång man, den börjar växa ut massor, men som jag misstänkte blir den ungefär 3 hårstrån tjock, inte snyggt. Men hon får gå med längre man nu i sommar så hon har något att vifta bort ohyran med, ska trimma den också så jag får se om den blir tjockare med tiden, men det tror jag inte. Hon har precis som många andra travare, tunn svans och man.

Igår när det var helt underbart väder, riktigt varmt och helt vindstilla så njöt alla djur och vi av solen. Hästarna stod och sov hela dagen, rörde sig knappt. Var skithärligt att titta på dem när de bara njöt och lapade åt sig D-vitaminer lång väg av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0