Motion av en liten gris



I lördags när jag var ute med Staffan och gick kom jag äntligen ihåg att ta med kameran =)
Måste få säga att han är världens duktigaste lille gris, lär sig fort som tusan. 2 första gångerna var han väldigt feg, var ute ca 15min sedan sprang han mot stallet och ville in.
Nu har jag vart ute flera gånger med han och han är hur modig som helst. Bara rusar ut i full fart när grinden öppnar och går över hela trädgården och ut på vägen har vi gått en bit.
Lyssnar hyfsat bra när man säger åt han att han inte får gå åt något håll, vägrar gå in i stallet igen så man får locka med godis då kommer han. Han fullkomligt älskar att vara ute och hoppa, springa och äta ;)

Önskar att Östen vore lite mera tam så jag fick på han sele så han kunde komma ut han med, men det kommer hoppas jag.
Måste se till att ha tid att sätta upp staket till dem, men denna vecka är också fullmatad som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0