Ridlektion



Idag bär det av mot ridlektion nummer 2 =) Som jag längtar, vill helst försöka rida flera dagar i veckan, men vågar mig inte på att rida Rut än ifall hon blir sjuk, nojig jag vet, men för tusan. Jag går med henne och till helgen ska jag testa rida henne en kort tur =)
Ari är jag lite för feg ännu att rida ut helt själv på, men det kommer det kämpar jag för =), och så är det så att han gillar mest att bli körd, rida tycker han är larvigt.

Men men får nöja mig med en gång på ridlektion i veckan hittills och jag längta som tusan, men bara några få timmar kvar tills jag sitter i sadeln igen =)
Kommer nu alltid rida lektion på tisdagar, vilket passar mig perfekt !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att höra att det blev så bra med ridningen för dej! :)



Sv; Jag tro faktiskt inte mina barn blir så exalterade över var sig grisar eller hästar. men kanske katterna! Det är elias stopra favoriter. Han äslkar "kaaa"=katt! :) Och vi behöver ju inte vara hos grisarna heller, utan kan nöja oss med gården och en promenad till Kolmilan. :)



och så vill nog Anton se Håkans cross! Motorcyklar är ju bland det bästa som finns när man är en liten kille. ;)

2011-04-13 @ 12:00:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jo då Herman har vi kvar :) Han är hos en tjejkompis just nu som ger honom SÅ mycket kärlek man kan få! Vi tränar Zero på mycket, terrier är ju envisa som synden, så det går lättare när man bara har en hund. Tanken är att han snart ska komma hem igen våran lilla plutt <3

2011-04-13 @ 12:27:02
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0