Trappan



Detta är en av Eurospas längsta trätrappor och den finns i Kvarntorpshögen. Den är på 427st trappsteg, ganska så små trappsteg så riktigt jobbigt att gå uppför. Och den går spikrakt uppför, ska försöka komma ihåg kameran och ta kort får ni se.
I söndags var jag och Håkan iväg och gick uppför den, i tränings syfte, det hade nog vart lite extra roligt om det hade vart bra väder så man kunde få se utsikten ordentligt när man var uppe på höjden, men det var dimmigt som tusan.
Håkan halvsprang uppför nästan hela, jag hade fullt sjå att orka uppför alla trappstegen, men upp kom jag och så småsprang vi neråt. Var ganska så mycket is på många trappsteg så man fick ta dte ganska så lugnt.

Ska dit varje söndag och knalla uppför i träningssyfte, trodde jag skulle ha träningsvärk i måndags men det hade jag inte så jag ska nog försöka mig på att gå två gånger uppför på söndag eller åtminstonde 1.5halv gång =)

Är en liten bit att gå för att komma till trappen, men helt suveränt för då hinner man värma upp bra innan man ska gå uppför och efteråt hinner man jogga av sig =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

För oss kommer det aldrig längre än till prat. men ska baske mej försöka komma dit med barnen snart. Tror dom skulle tycka det var väldans kul! :) Men måste nog ha med bror och make så man kan hålla reda på alla ungar och så någon annan än jag kan bära liten! ;)



2011-04-07 @ 16:06:56
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV; Vi skulle avvakta och se hur det ser ut nästa evcka, då ska hon på läkarkoll. Så får han säga då vad han tycker. Men dom var inte oroliga. Jag skulle smöja med bröstmjölk! Supergrejor man har i pattarna, kan användas till allt möjligt. ;)

2011-04-07 @ 16:08:03
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0