Varning !!!

Som några av er som hann läsa det kanske märkte så har jag tagit bort inlägget där jag varnar för den vidriga människan som slaktat hästarna som det stått mycket om i tidningarna.

Enligt Håkan kan jag bli anmäld för förtal tror jag han sa om man skriver ut namnet så som jag gjorde, om det är sant så vill jag inte skriva ut namnet bara sådär. Vill fasiken inte hamna i trubbel för den där vidriga idiotiska människan skull !!

Ni som vill veta namnet som inte hann att se vad jag skrivit får gärna maila mig [email protected] så berättar jag mer än gärna vad hon heter och allt jag vet om henne.

Människor som henne ska alla veta om, därför jag ville skriva ut detta i bloggen så jag kan hjälpa till att sprida det vidare, men om jag kan bli anmäld så skiter jag i det.

Jag hade en ardenner förr som jag hade på inridning hos en kvinna och det är samma kvinna som slaktar hästar. Hjälper några av er att veta vem det är. Jag ska vara glad att jag fick hem min stora klump, hon kunde lika gärna slaktat honom med..

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej :) fin blogg du har :) allt bra med dig?

2011-04-16 @ 12:34:39
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: pz2

Min jobbarkompis har haft en häst hos henne... Hon är glad att hon fick tillbaka den.

2011-04-16 @ 19:48:06
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0