Dagen



Idag ska jag iväg till veterinären med Bubba, han ska få sin årliga vaccinationsspruta så inget mer allvarligt än så :).
Efter det bär det av hemåt för målning, ska måla hallen och fixa lite där med allt. Se vad tiden blir efter det om jag hinner ut med Ari eller om jag hinner något annat.
För lite senare så bär det av mot veckans ridlektion. Antar att det är hårdträning på banan som gäller idag för förra veckan fick vi rida ut ! :) Var skitskoj att rida ut tyckte både jag och Ca-Do.

Hoppetossa mår inget vidare, hon lever, men jag har tagit beslutet att hon ska få somna in nu. Verkar som hon knappt ser något, inatt har hon haft skål med vatten precis bredvid sig, men inte rört den. När jag däremot sträcker fram skålen så dricker hon hejdlöst. Tror det är dags för henne att få vila nu och gå till sin syster Sassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0