Helly Hansen


En sådan här Helly Hansen fiberpälsjacka är jag ute efter med stora bokstäver. De är ganska så dyra nya så letar för fullt efter en sådan begagnad. De är underbart sköna, supervarma, smidiga och helt perfekta att jobba i.
Jag har haft en sådan, men den fick begravas i våras då den vart med i mina ägor ca 10år och den var begagnad när jag fick tag i den så vette tusan hur gamal dem var, men måånga år.

I vintras började den mer och mer gå sönder överallt, tappa värmen för den var hur sliten som helst, till slut kunde jag knappt använda den för den var hur trasig som helst. Jag älskade min Helly Hansen och vill mer än gärna ha en ny.

Någon som har eller vet någon som har en liggande hemma och inte används ?
Jag köper den mer än gärna utav er då :). Storlek Medium, kan nog kanske gå med Small med beroende på storleken :). Inte orange, men annars pelar det ingen roll vilken färg :)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Jo lite bilder på sadlarna jag testat hittills ska jag nog kunna fixa under veckan!



Knights Hawk har jag nog faktiskt aldrig stött på, eller jo det kanske jag har utan att veta om det, wintec gillar jag däremot, speciellt Isabell Werth-sadeln! den skulle jag inte tacka nej till! Utbytbara järn är superbra! :)

2011-08-22 @ 21:14:36
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0