Inredning



Jag vill verkligen ha 2st svart vit randiga trasmattor till köket ! Har helt snöat in mig i den idé, trasmattorna ska givetvis ha fransar.
Jag har vart ute och tittat lite efter sådana, men antingen saknar de fransar eller så är det plastmattor eller inte randiga.
Verkar svårt att få tag i här omkring, måste kanske beställas..

Någon som vet vart man kan köpa dessa mattor eller beställa till bra pris ? :)

Och jag vill verkligen ha gardiner till köket.. Nej jag har inte fått upp några då jag vart tveksam om jag överhuvudtaget ska ha några, men många sagt att det skulle bli bra med gardiner och igår sa mamma det med så nu har jag tänkt om så gardiner vill jag ha..



Denna gardin älskar jag, mamma har sådana och de är hur fina som helst så tror den skulle passa riktigt bra in i köket, vet dock inte om den skulle passa bra i båda fönstrena då vi har köksbänken framför det fönstret och bänkskivan är något högre än fönstret så kanske blir det för mörkt ? Fast å andra sidan så är gardinen så ljus så kanske inget gör ? :)

Skulle även vilja ha fönster lampor till köket, på fot inte hängande. Och bara i det ena fönstret :), men jag har inte letat efter någon fin lampa.

Jag har börjat lite smått sådär att gilla att inreda, aldrig brytt mig förut. Men med nytt kök och badrum så är det kul att inreda där, så antar att det kommer fortsätta bli kul att inreda allt eftersom vi gör om.
Men nu behöver jag bara bry mig om kök, badrum och lite vardagsrum, skönt med bara de rummen i taget annars hade det blivit dyrt och jobbigt :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0