Det riktigt värmer i hjärtat av...

img_0749 (MMS)

Snacka om glad man blir när man får sådana här kommentarer, det värmer när det finns de som är elaka !!!! :)! Tusen tack för den fina kommentaren anonym :)!  Anonym om Hoppe saknad: Usch vad elakt sagt! För mig betyder mina djur nästan mer än människor i min närhet, mina djur står mig lika nära som min männsiko-familj. Att komma hem och bli mött av en hund, vakna på morgonen av att katten står på kudden och slickar en på näsan, att höra hästarna gnägga när man närmar sig stalldörren, allt det där betyder ju att dessa djur älskar en och har saknat en och nu bara väntar på att man ska umgås, leka, klia, klappa och gosa (ja, ok, vissa gånger är de bara hungriga ;) ). Sen har man haft nåt djur nångång som inte blivit lika tillgiven och som inte tytt sig lika mycket till en, och då har man kanske inte tytt sig själv lika mycket till det djuret, och vid de tillfällena har man kanske inte gråtit floder, men man har ju ändå blivit sorgsen... Och värst är, som du säger, när man ser att de andra djuren saknar och längtar efter den som är borta. När man inte kan förklara och berätta, då får man ge de som är kvar lite extra uppmärksamhet, lite extra kli bakom öronen och en extra morots/äpplebit, då har man iaf gjort vad man kunnat :) Kom ihåg alla fina minnen med din Hoppetossa!! IP: 90.239.76.182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0