Tack för hjälpen !



Igår så kom Mamma, Janne och Emil hit och hjälpte oss vidare med stalltaket. Hur snällt som helst, vi båda blev jätteglada.
Taket blev inte helt klart då vi hade köpt för lite, så idag om vädret tillåter så ska Håkan köpa det sista på taket.

Håkan och jag har börjat, och kommer fortsätta, hjälpa Janne och mamma med deras takbyte och de kommer fortsätta hjälpa oss med att laga laduväggen som rasat en hel del och måste muras upp.
Dels tycker jag det är självklarhet att hjälpa dem, tycker det är hur snällt som helst att de vill hjälps oss, men det bästa av allt är nog att jag får umgås med min underbara familj mer än vanligt, vilket jag älskar :)

Älskar er ! Och vi båda tackar enormt för hjälpen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0