Glädje

Efter körturen på Ari så tog jag in Rut och sadlade henne :)
Det var ett tag sedan kan jag säga. Hon har ju vart halt till och från länge och nu för 2.5 vecka sedan hittades en hovböld som hovslagaren skurit upp. Hältan satt i ett tag efter, men tycker att hon inte är halt längre så nu ville jag testa.

Vi red ut i skymning och tog en skrittur på 25min, travade lite för att se om jag kände hälta, men upplevde ingen hälta alls, så hoppas det fortsätter så :)

Rut blev jätteglad att få komma ut och få se något annat än bara sin jäkla hage.
Och jag tyckte med att det var hur kul som helst att rida henne!! Var flera flera veckor sedan.
Nu ska vi rida lite och se om hältan har försvunnit, håll tummarna !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0