Magic touch

Hööks har kommit ut på dessa små handskar som är till för alla telefoner på Touch.
Alla som har sådana telefoner vet att det inte går att göra något på skärmen med vantar på och hur skönt är det att ta av sig vantarna jämt?!
Nu slipper ridfolket det iaf !

Jag var till Hööks igår och köpte bland annat dessa små vantar, testade dem imorse vid -1 och de funkade Klockrent !!!
Tog direkt och det var precis som om man inte hade vantar på!
Jag älskar dem och ska köpa flera par. Tror inte dessa är så hållbara i det tunna materialet om man ska mocka o så med dem på.
Helt otroligt skönt att slippa ta av sig vantarna !! :-)

Nu vet ja ioförsig att det redan finns Touch vantar att köpa i andra butiker som inte har med hästar att göra, men vet inte var eller så.
Dessa låg på lågt pris, 49kr och Hööks besöker man ju en hel del så det var perfekt :-)!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va bra! Då ska jag nog skaffa ett par nästa gång jag kommer in till Hööks ! :D Så jobbigt att behöva trycka aphårt för att det ska hända nåt ;)

2011-12-19 @ 19:33:13
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0