3 saker ni..

3 saker ni inte visste om mig

- Jag fullkomligt älskar att retas och jävlas med folk, och blir full i skratt när folk inte fattar att man retas och visar med hela ansiktet att de tycker jag är dum i huvudet typ, hahaha. Sedan när de fattar att man retas så rodnar de oftast och skrattar tillbaka. Älskar att retas och höra spydiga kommentarer tillbaka så man får retas vidare.
Retstickan Fia, det är jag det ;-)

- Jag har åkt polisbil 2gånger på en vecka, kanske inte direkt lyckat, men är man inte så smart i tonåren så är man inte. Ung och kriminell, tur att man har kommit på bättre tankar ;-)

- Jag har svårt att umgås med barn, tycker det är obekvämt helt enkelt. Små barn går bra, men när de börjar komma upp i åldern när de börjar gå och prata då gillar jag det inte. Sedan när de blir mycket äldre, typ skolåldern ungefär då går det bra igen. Något jag alltid tyckt vart obekvämt, så är det bara.
Fia som bara gillar barn ibland ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0