Alla hjärtans dag



Vad är det egentligen att fira ?. Ingenting för mig och Håkan iaf. Tror faktiskt inte vi har firat det en enda gång, hmm kanske att jag fått någon chokladask någon gång, men inget mer firande än så.

Blir ett jäkla ståhej på vissa att det är alla hjärtans dag, måste fixa present till sambon, måste laga mat osv osv. Jag tycker då det är en helt vanlig dag.
Men så är jag inte direkt mycket för dagar man ska "fira" som till exempel alla högtider vi har, julafton gillar för att då träffar man oftast nästan hela familjen och det gillar jag, men allt som rör julafton till kan kvitta för mig.
Midsommarafton, påskafton, nyårsafton mm är inget speciellt för mig. Helt vanliga dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0