Allt o lite till



Veckan går ganska så segt faktiskt, men vad hade jag trott när jag längtar efter söndagen.
Fast jag har saker att göra hela dagarna så man tänker inte så mycket på vilken dag det är.
Tycker det är skönt att vi går mot ljusare tider, de få minuterana varje vecka som det blir ljusare märks enormt mycket !
Man kan hållas med hästarna mycket längre, som igår kom jag och Ellinor inte in med hästarna fören vid 17 tiden, riktigt skönt med sådana dagar =).
Och nu regnar det lite till och från hela tiden så snön försvinner, visst jag tror vi kommer få mera snö, men kanske inte hur mycket som helst. Man kan alltid hoppas.

Ska börja gå runt hagarna snart och titta så staketen är hela överallt, när tövädret kommer med stormsteg och stannar ett tag så kan staketen börja leva sitt egna lilla liv och de dåliga stolparna går av och tråd slakar överallt.

Det bästa med allt emd tövädret är att vattnet uppe i stallet hoppade igång igår !!!!! vart fruset sedan oktober/november tror jag det var så nu slipper jag bära vatten från huset vilket sparar hur mycket tid som helst.
Älskar när sakerna blir mera lättjobbade =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0