Bildbomb på sötnosarna



Jag kan inte stirra mig mätt på dessa bilder och kan knappt fatta att de är mina. Blir lika glad varje gång jag kommer in i stallet och hör dessa underbara varelser nöffa när de känner igen min röst.
Detta är Staffan ovan.



Snygga Staffan som faktiskt heter så mycket som " Ms Piggy´s Starke Staffan"



Sötnosen Östen som heter " Ms Piggy´s Ösige Östen"



Litet busfrö ser Östen ut som och ja det stämmer också, för ack vilket litet busfrö han är.



Tittut




Här kommer Östen utfarandes från Hoppetossas box.



Åhh jag smälter av kärlek till dem ;) .   :0) Oink Oink

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Dom är så söta! :) Hoppas att jag och barnen kan få komma sen senare när dom vant sig vid allt nytt. Skulle vara kul att se hur barnen reagerar på smågrisarna. Och dom på barnen. ;)

2011-02-11 @ 16:10:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Sv; Jag vet att det finns massor av mat som innehåller en del mindre fräscha grejor, men med blodpudding är det just blodet som jag tycker är otäckt, paltbröd och annat snusk är uteslutet det med. :)Du vet en av mina favoriter annars är sylta....



Såklart jag förstår att du vill ge nassarna lite tid, och mina barn brukar ju tycka att dom flesta djuren är rätt läskiga, så bättre då att dom är lite tamare absolut.



Öglan fanns igårkväll iallafall. Idag har jag inte sett till den, men nu har nyhetens behag lagt sig, så OM den försvinner nu tror jag knappt att hon märker det. Eller jag hoppas iallafall. ;)

2011-02-12 @ 10:03:14
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0