Gick i stöpet



Planerna idag gick åt stöpet kan man lugnt säga, jag hade tänkt gå upp tidigt och hinna iväg och handla lite mat. Hem igen och fylla upp en jäkla massa vatten åt hästarna båda inne och ute, bära ner en jäkla massa ved för nu har vi inget nere och sedan börja plocka undan en jäkla massa grejer som inte ska vara där de är.

Men jag stallde ingen klocka för jag brukar ändå vakna senast 12 av mig själv. Vaknade till lite sådär utav att Håkan kom hem tidigt, han mår inge bra så han åkte hem tidigare från jobbet och la sig och sov direkt, självklart somnade jag om också och vaknade 15.20 !!!! Ajdå.

Nu har jag precis käkat "frukost" så nu ska det sättas fart och fyllas vatten åt hästar, mocka stallet och bära ner lite ved så vi kan elda idag och imorgon iaf, det är det jag kommer hinna och ja äta innan jobbet.

Imorgon måste jag motionera hästarna så det kommer inte hinnas mycket då heller, fasiken också, var min enda dag innan helgen som jag skulle ha hunnit med något, typiskt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0