LCHF



Vi håller fortfarande på med Lchf, minns inte exakta veckan vi är inne på nu, men kanske 5-6:e veckan. Det som riktigt sporrar än att fortsätta hålla på är att man går ner i vikt och är faktiskt lite piggare =)
Jag har hittills gått ner 7kg och nu kan till och med jag tycka att det syns, har inte tyckt att det gjort det förut, men nuså =).
Börjat testa en del kläder som hängt ett bra tag som jag inte kunnat haft och vips så kan jag ha dem = Jag älskar !
De två plaggen jag blev mest glad över är ett par jeans som jag inte riktigt kan skilja mig ifrån så de har hängt i några år ;), men nu kan jag ha dem igen =).
Och sedan är det ett par älskade arbetsbyxor som jag också haft svårt att skilja mig ifrån, men kunde ha dem med =)
Jag har druckit ett enda glas lättdryck under denna tid, det är det jag har "fuskat", och jag är faktiskt imponerad av mig själv. Trodde jag aldrig, men Håkan är ganska så snäll och lagar den mesa maten så kanske därför jag överlevt ;) haha.
Håkan trivs med denna diet, han mår mycket bättre i magen, han sover bättre och han går ner i vikt. Vet inte hur mycket han gått ner, men tror det börjar ligga runt 9kg ungefär. Och det syns ! =)

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Satt just och funderade på hur det gick för er. Kul att det funkar och att ni mår bra av det! :) Då går det ju lättare att fortsätta med det. Vad saknar du mest från "vanlig" mat då?



Förresten, den här veckan blev lite körigare än jag först trodde, så jag får nog skjuta lite på att följa med, bror har haft ngt varje dag, och han måste ju ha barnen om jag ska följa med. :)

2011-02-09 @ 16:42:37
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0