Saknad av Maja



Idag är det en sådan där Maja saknar dag. Saknar henne grymt mycket varje dag, går inte en dag utan att jag tänker på henne. Men de flesta dagarna så är det ingen fara, men idag tänker jag hela tiden på henne. De flesta minnen jag har av Maja är bara fina minnen och älskar att drömma mig bort när vi for genom skogen i full fart och hon lyssnade på mig på minsta lilla vink.
Vill ha tillbaka det förtroendet för en häst och vill absolut ha tillbaka ridvanan. Måste sätta fart och börja rida, men är alldeles för feg, varför vet jag inte för jag vill så gärna. Dum är jag !
Tänk om man kunde ha någon som satte press på mig att jag måste rida, då skulle det nog bli av. Men är jag själv så kör jag mina kusar helst.

Vet att du aldrig kan komma tillbaka Maja, men du finns hos mig och kommer alltid att göra det, det är en liten trygghet för mig.

Älskade superfina, underbara Maja. Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0