Speldag



Idag har det vart en riktigt speldag. Vi köpte oss som sagt Playstation 3 i julklapp åt oss själva. Jag har inte spelat alls på det sedan vi köpte det. Känns inge roligt när man inte har någon skön soffa att sitta i ;).
Men idag så har Håkan vart borta hela dagen och han tyckte jag kunde gott spela vårt nya spel vi köpte häromdagen.
Visst sa jag, lite halvhjärtat.
Men fytusan vad kul det är !!!!!!!! Jag har suttit exakt hela dagen. Förutom när jag skjutsade Håkan till firmafesten de har idag och när jag mockade/tog in hästarna. Sedan har jag suttit bänkad framför tv-spelet.
Måånga timmar, men det unnar jag mig själv idag =)

Nya spelet jag suttit och spelat hela dagen är det på bilden ovan. Ratchet and clank, finns flera spel med dem och vi kommer garanterat att köpa hem alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0