10års förlovningsdagen




Idag firar jag och Håkan 10 års förlovning. Shit alltså vad tiden rusar iväg, det känns att det är länge sedan vi förlovade oss, men inte 10år.
Under dessa 10 år har det hänt mycket i vårt liv, men tror att så som vi lever just nu är det bästa som hänt oss, vi älskar denna gård lika mycket båda två ( när det inte strular ;).. ), vi båda två har köpt våra intressen, jag har hästar och Håkan har sin cross. Vi renoverar för fulla muggar här och där och när det blir klart är vi nöjda som tusan.
Håkan har fått tag i ett riktigt bra jobb nu och jag trivs med att köra lastbil.
Vi har äntligen kommit till skott och börjat köpt hem möbler till hemmet.
Vi skulle egentligen behöva byta ut våra bilar, Volvon för att den drar hemskt mycket bensin och sedan börjar den ha gått väldigt mycket. Skodan är inte direkt skön komfort i och så är det ett par småfel på den fortfarande, men visst lagar man dessa så är det väl en ganska okej bil och vi måste byta fjädrar !! =).
Men det kommer den dagen med när vi byter bilarna. Jag skulle vilja ha ny hästtransport, men Håkan tycker det är onödigt, undra varför han tycker det ? ;).

Håkan kan göra mig lika glad på en sekund som han kan göra mig riktigt rasande, men antar att kärleken är så.
Jag älskar honom lika förbaskat mycket varje dag för det, kan inte tänka mig ett liv utan den där knäppgöken ;).

Jag älskar dig otroligt mycket !!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet Fia. :) och så sant, den man äslkar mest är också den som kan göra en som mest förbannad. Antagligen just därför, dom vet vilka knappar man ska trycka på. ;)

2011-01-13 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0