59 snabba frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 33år
2. Vem var den sista du träffade? Roine ( nattchefen igår ) om man bortser från Håkan

3. Hur lång är du? 174cm

4. Vilken var den senaste film du sett?  Nördar just nu Prison Break

5. Vem ringde du senast? En jobbarkompis, Uffe.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Åh gumman :´(

7. Vad är dagens planer? Åka ut och titta på soffa, handla lite mat och hämta tvätt och låna dusch om jag får.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS:a!!!


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? 24 december

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 15.00

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, lilla Bagheera hittade till oss och vi tog oss an honom.

14. Vilken är din favoritplats? På trappen med en kopp kaffe en sommarmorgon och lyssna på fåglarna.

15. Vilken plats föredrar du minst? Större affärer eller lägenheter

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Hjälmsätter med familj.

17. Vad skrämde dig som barn? En dagiskompis, var livrädd för honom.

18. Vem fick dig att skratta senast? En jobbarkompis.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp, eller för ung vet jag inte, men äger inga.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? En, min underbara Tempur kudde

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan?  Mmm ja många gånger.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Nej

27. Vilken är din favoritglass? Snickers

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av huslånet

29. Tycker du om kinamat? Japp

30. Tycker du om kaffe? Ja

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller The

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster

33. Kan du spela poker? Lite

34. Tycker du om att mysa? Jadå

35. Är du en beroendemänniska? Nja, har nog vart mera förr.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja kanske det.

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite teckenspråk, men annars är det stopp, asdålig på engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Hästgrejer och mat

42. Äger du dyra smycken? Inga miljondyra smycken, men har guldring och klocka som inte var billiga enligt mig.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Yoghurt med linfrö och lite kanel.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste vara en jobbarkompis, jag blir alltid glad när jag ser han.

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ärr på 4 fingrar på höger hand, höll på att skära av mig fingrarna när jag skulle byta ett skalpellblad.

47. Vad har du för ringsignal? Någon som samsung valt

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, min BB mössa

49. Flirtar du mycket? Haha, nej!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Det är ju på Baloo och den togs i soffan när han satt och tiggde

51. Kan du byta olja på bilen? Eh ja

52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp, men böter för halvljus på lastbilen.


53. Vilken var den senaste bok du läste? Marley & jag

54. Läser du dagstidningen? Ja, NA


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Haha, kan hända.


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ? Tiderna för rasten jag hade i Göteborg inatt.

59. När var du i kyrkan senast? Min älskade farfars begravning :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0