Hur skulle ni beskriva..



Igår på vägen hem från Västerås knappade jag in någon radiokanal som satt och diskuterade hur folk beskriver andra människor. Min fundering kom då, undra hur folk beskriver mig ??

Kom igen nu, vågar ni kommentera hur ni beskriver mig som person ? Var ärlig, spelar mig inge roll om det är negativt eller positivt, jag tar ändå inte åt mig så skriv ÄRLIGT !!

Jag tror det finns vissa ord som folk beskriver mig med i alla fall och det är till exempel: Annorlunda, speciell, osocial, har bra hand om djur, arbetsmyra, tråkig, konstig. med mera med mera..

Så kom igen nu, kommentera hur ni skulle beskriva mig ! Jag har omkring 60 läsare varje dag säger staistisken och det är väldigt dåligt med kommentarer emellanåt så nu för en gång skull så kan ni beskriva mig !!
Oavsett om ni känner mig väl, bara lite, eller rent av sagt bara genom datavärlden så vill jag gärna att ni beskriver mig.

Kommentarer
Postat av: Stina & Ronja + Flisan

Hmm.. ska jag vara först? Ok, utan inbördes ordning då: envis, beslutsam, kan ibland sväva iväg och göra annat än det som var planerat just då, glad, social och pratsam (när vi är på besök iaf ;) inte rädd för att ta i där det behövs, grisälskare :) och enligt Flisan så äger ni paradiset på jorden!

2011-01-21 @ 13:45:42
Postat av: Emma

Oj vad svårt :) Men jag har fått känslan av att du är en tjej som gillar att ha många bollar i luften, vågar ta i. Törs säga vad du tycker. Älskar djur och lastbilar :). Tror säkert du är väldans social!

Tror säkert listan kan bli mycket längre!

Svårt som sagt!!

2011-01-22 @ 13:06:24
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu så ska vi se... Hmmmm. ;)



-Har lätt för att skratta och har ett väldigt smittsamt skratt.



-Du är en bra lyssnare och tvekar aldrig att ställa upp med ett öra eller två om man behöver bladdra av sig.



-Du har däremot lite svårt att ta emot hjälp! Vilket gör att du ibland står med saker upp till öronen och inte vet hur du ska få allt gjort! ;)



-En inbiten "landettjej" som dock tycker att det här med kläder och sånt kan vara liite kul ibland. Bara det inte blir för mycket.



-Du vill så mycket, men hinner inte hälften, så man får stöta på lite. Och det gör jag så gärna, vill ju faktiskt umgås med dej då och då. ;)



-Har hittat helt rätt vad gäller jobb. Och det märks när man är med dej, du gör ditt jobb skitbra och man ser att du trivs hur bra som helst.



-Du är en jättebra person som gör sitt bästa jämt.



-Du är en toppenvän. <3



2011-01-24 @ 23:41:12
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lina Nyberg

Hur jag beskriver min Fia :

Snäll och omtänksam och en varm person med bestämda åsikter. Telefon nörd som en annan. Har ofta för mycket tankar som snurrar i sitt huvud. Väldigt egen, som helst inte pratar om sina egna problem i första taget, utan man får luska sig fram vad som står på.

Djurvän till 120 % och alltid pålitlig när det gäller saker och ting, men har lite svårt att hålla tider man bestämt.



Hmm har säkert glömt hälften, men i det stora hela en underbar vän!

2011-01-30 @ 19:23:01
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0