Lite julklappar

Glömt att berätta om lite julklappar man fick..



Denna underbara kudde fick jag av Håkan, jag har otroliga problem med min nacke och köpt Back On Track kudde och andra bra kuddar, men hjälpt ett tag sedan blir det skit igen.
Alltid velat haft en Tempurkudde, men tyckt de är för dyra. Men nu fick jag en av älskling, så underbar skön är den !
Och den är inte formad som de brukar vara utan ser exakt ut som en vanlig kudde, och jag sover som en dröm på den.





Sedan köpte vi oss en julklapp ihop, nämligen PS3, MediaMarkt hade 20% på hela deras sortimente juldagen & annan dagen så på juldagen var vi där och trängdes med alla för att köpa oss PS3:an. Köpte med en extra dosa, 3 spel har vi köpt oss hittills med och lite sladdar man behövde.
Lyckliga ägarna till ett PS3 =).

Fick även lite annat smått och gott av folk: Pengar, handdukar, underställ, presentkort på Marieberg, armband, köksredskap =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0