Veckan



Blir en fullmatad vecka det här med precis som vanligt ;).

Måndag: blir det att plocka överallt i hemmet och fortsätta röja vardagsrummet.
Securitas kommer och ska greja med larmet vid 14.30 tiden, men känner jag dem rätt kommer de redan 13.00.

Måste förbi apoteket innan jobbet och köpa kortisonsalva och kalcium tabletter. Måste även göra en annan grej innan jobbet. Men det ska nog hinnas med, börjar ju 20.00.

Tisdag: Kommer en kompis hit och vi ska ut på en längre skrittur i skogen. Hon behöver tänka på annat så då passar verkligen en skrittur. Ska fortsätta röja vardagsrum och måste köpa morötter till hästarna. Och ska givetvis fira Håkan som fyller lite grand.

Onsdag: Kommer en tjej ut och ska provrida hästarna och se om hon också gillar dem. Iså fall komme rjag ha två stycken som kan hjälpa mig =). Ska fortsätta röja nedervåningen.

Torsdag: Hästarna vilodag. Plocka nedervåningen, kanske börja skruva upp matsalsbordet.

Fredag: Hästarna kanske vila annars blir det körning för dem båda. Se lite hur jag jobbar, fredagar är ännu inte helt klart hur jobbet ska se ut. Ska städa det sista hoppas jag och göra iordning överallt så gott det går.

Lördag: Kalas kanske om inte Håkan jobbar. Annars blir det rida, storstäda sadelkammare och stallet.

Söndag: Kalas kanske. Och även rida, sedan på kvällen blir det myspys framför burken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0