Vill ju ha !



Alltså de är ju hur underbara som helst. Visst är de ?



Förstå hur söta den kommer vara när den springer omkring här hemma på tomten ;). Men får Håkan bestämma så kommer det nog kanske inte in någon gris i huset iaf, men jag vill ju ha minigris och ha den som en hund i huset, de blir lättare rumsrena än hundar så där är det inga problem, men Håkan tycker det är ganska udda :D.



Vill nog helst ha en durocblandning i minigrisen, men de brukar vara lite dyrare, men ack så söta.



Det bästa att jag har redan en sele till den när den är liten, som jag köpte till kaninerna, men den är lite för liten till Hoppetossa =).

Jag har alltid älskat grisar och har alltid i hela mitt liv sagt att jag vill ha en minigris, hoppas bara den dagen kommer komma.
Jag vill både ha hund och minigris, men hund blir svårare då vi jobbar och vi vill inte ha hunden hemma själv och lämna in de på dagis osv varje dag i många timmar låter inge kul, inte när det blir så ofta och så jobbar vi ju även helger.
En minigris te x har man bara en så vill den helst vara med inne när man är hemma, men sedan när jag åker till jobbet så antingen så får den gå in i ena boxen i stallet eller så får den gå in i hagen man får fixa.
Har man två minigrisar så kan de gå i hagen hela dagarna om det är så, för de trivs i en bra hage.

Men jag vill helst bara ha en, mycket för att det är mindre jobb och man får mera tid för bara den grisen och kan ägna sig åt bara den och lära den trix, med två så tar de efter varandra massor och det kan vara båda positivt och negativt.

Får se om drömmen kan bli sann någon dag med en liten minigris här hemma =)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också ha en liten gris att pyssla om :) Men min skulle nog få hålla sig ute. Dom är ju hur söta som helst :)

2011-01-14 @ 20:41:08
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Markoline

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-08-07 @ 10:08:23
URL: http://markoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0