I måndags var jag och Emil ute på marieber...

img_9737 (MMS)

I måndags var jag och Emil ute på marieberg tillsammans med den lilla sötnosen Nelly och självklart hennes underbara mamma Sofia med <3. Meningen va att vi skulle umgås och hon skulle va smakråd till 1 bikini och någon blus. Hmm gick sådär, jag kom hem med ett par chinos, två linnen, 2 skjortor, blusaktig tröja, en tröja och hela 3 underdels bikini och 2 överdelar, ah just det ja, en Bh med ;). Hmm dyrt att ta med Sofia som smakråd, hihi. Nejdå, det var helt underbart superroligt, även om ja är feg för färger på kläder :). Men inget jag köpte var svart, ska fota någon dag får ni se, jag är helnöjd!!!  Tack för en riktigt mysig liten eftermiddag, måste vi göra om snart Sofia <3!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag absolut att vi ska göra, kul att handla kläder till en snygg kropp ju! För fasiken vilken kropp du fått vännen! <3

2011-07-28 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0