Lite nytt till pållarna

Naturligtvis så kan jag aldrig hålla mig att köpa nya saker till pållarna, men nu har jag faktiskt köpt välbehövliga saker för en gångs skull ;)


Ett till par sådana, har ett par som jag använder på Aris framhovar när jag kör han, men tycker han kan slå i även bak ibland så har skaffat ett par till nu. Älskar dem, skitbra passform och superbra!



Ett till selunderlägg, har bara ett som är bra så behövde ha ett till att kunna byta med så finns det två. Har annars stora luddiga selunderlägg, men de ligger inte still och så blir det asvarmt för han på sommaren med dem.



Ny sadelgjord till Rut, behövdes med stora bokstäver !! Min gamla höll fasiken på att gå sönder och kan inte ha vart skön för henne, men nu är det en ny och mjuk för henne.


Nytt schabrak till Ruts sadel, tycker det är snyggt, men något för tjockt och "klumpigt" för min smak egentligen, hon blir genomsvett av den direkt nu så blir nog att använda den mera på vintern :)



Sedan är detta träns på väg till mig.. eller nja Rut ska ha det :) ! Så jäkla snyggt, hoppas det är lika bra kvalité och passform som det är snyggt !

Lite uppfräschning av nya hästsaker är aldrig fel :) !! Hihi Och ja allt utom tränset var välbehövligt med stora bokstäver som sagt, men tränset var kanske en sådan där grej som hmmm ja du vet typ Rut sa att hon behövde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0