Mina tjockisar till grisar gör framsteg he...

img_4384 (MMS)

Mina tjockisar till grisar gör framsteg hela tiden. De är inte lika rädda för folk längre ( speciellt inte om de har maskrosblad med sig och ge dem). De springer lösa både in och ut till/ från hagen. Igår så va ena katten ute när jag tog ut dem lösa, direkt sprang Staffan dit och försvann ifrån mig, men det va bara att ropa "komkom" skarpt då vände han direkt och kom till mig = Fia mäkta stolt :). De kan konster när de själva vill, envis som en gris, ja det är mina nöffar det ! :). Vi går små promenader med sele och koppel, de följer mig direkt vart jag än går, hmm okej gräset kan locka mer ibland, speciellt för Östen. Staffan däremot han springer iväg och är skitglad och Östen vill ha gräs, inte lätt att gå med dem samtidigt ;). Men allt jag gör går bara mer och mer framåt, så jäkla kul!!  Älskar mina små nöffar <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv:Ja myran är fortfarande till salu :)



Charmigt med små grisar:D

2011-07-26 @ 13:04:12
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV:jaha va roligt att du läst så länge:)

Gud jag saknar honom massor jag har frågat ägarna hur han mår men dom svarar inte och hör inte av sig fast jag bett om det vilket känns skit!



Jaaa Myran är en underbar liten figur:)

Ska snart fixa och fräscha upp bloggen med ny design och header vilket jag hoppas hjälper mig till bättre motivation att skriva:)

2011-07-27 @ 00:01:25
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0