Vill ha..



Jag är på jakt efter en speedcart till Ari, kan vara roligare att köra i en sådan när jag är själv. Rockarden jag har nu kan man sitta två i och är lite tyngre. Han orkar att dra den utan problem, men man kan inte springa på, på samma sätt som med en ensitsig speedcart. Måste bara försöka hitta en till bra pris, Någon som vet ? :)

Är även ute efter en ny sadel till Rut, gillar inte riktigt den jag har nu till henne, ligger bra på henne, men jag sitter inget bra i den och blir väldigt skumt att rida långt då. Så nu vill jag ha ny sadel som passar både henne och mig :)
Har inga stora pengar att lägga så funderar på en syntetsadel typ Knights Hawk eller något liknande, men vette tusan.
Troligtvis kommer jag få en av mina sadlar sålda nu inom kort, vilket känns skönt då jag kan lägga de pengarna på en ny sadel :) !

Håller på för fullt att samla ihop saker som ska läggas ut på annons, blir en hel del hästsaker kan man säga, även ljudböcker, dvd som ja råkat köpt dublett av ;), lite annat smått och gott med.
Vill ha in pengar nu så jag kan köpa ny sadel och speedcart och även ett par grejer till ;).


Kommentarer
Postat av: jässica

syntetsadlarna är jätteskönt! Väl värda pengar för de behöver ju adlrig smörjas. jag ridtränar ju bara min ena travare mellan hans starter, jag har hööks billigaste sadel, den är kanon, jag fick den för sex år sedan och den ser likadan ut en idag, fast att jag nog inte varit den mest noggranna med den. ligger på 1400kr tror jag, finns i brunt och svart. Vad skadu sälja för något? jag köper typ allt som finns... ;)

2011-07-29 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0