Helgen



I fredags jobbade jag som vanligt, det gör jag varje fredag kväll. Igår var jag och Håkan upp till mamma med familj och umgicks och kollade på ESAB rallyt som gick där uppe i deras skogar, blir ju supersugen på att köra själv.
Det är ju hur roligt som helst att leka längst grusvägarna, trist att rally är så dyrt annars skulle jag lätt börja :) !

Idag har Maria & Hennie vart här halva dagen, bästa dealen vi gjorde. Jag och Maria red ut mellan regnskurarna medan Håkan och Jennie lagade maten, kan det bli bättre än så ?, nä tror inte det ;)
Blev grillad Entrecoté, supergod salladsblandning Jennie hade gjort iordning, melonsallad och tomatblandning. Mums, vi alla fyra åt som tokar.
Jag är verkligen superglad att jag lärt känna dessa två underbara personerna, redan så betyder dem en hel del. Nästa matträff blir hemma hos dem, men innan dess så misstänker jag att Maria vart här ett flertal gånger och ridit :).

Nu blir det att softa ett tag framför datorn och sedan åka till jobbet. Ska jobba 6 dagars vecka denna vecka som kommer med start idag :). Pappa ska med idag för att lära sig om ICA och släpen osv, han ska nämligen också köra lite extra till ICA så blir att lära upp han idag :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0