Iphone bloggandet



Nu har jag fått hjälp att sätta fart med bloggandet via min Iphone :)
Kommer nog göra flera små korta inlägg för asjobbigt att skriva mycket via iphonen, lat som man är. Just detta inlägg är från min laptop som jag brukar blogga ifrån.
Trivs underbart bäst med min Iphone och kommer nog aldrig byta ut den, jo kanske till nyare, men det vet jag inte. Sjukt nöjd med mig Iphone 4 !
När man bloggar från Iphonen så kan man bara lägga upp en bild i taget som jag fattar och förstår mig på, lite trist, men bättre än inga bilder. La upp min första film som ni kanske såg på lilla Bubba igår.
Han var mäkta stolt att han lyckades fånga en liten fågel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0