Efesos



I lördags var jag ute och åt med Lina på Efesos. Jäklar i havet vad gott. Kan verkligen rekommendera den restaurangen. En grekisk restaurang med mycket kolgrillade rätter.
Tog Kräftcocktail till förrätt, jag drack isvatten och Lina tog coca cola.
Till varmrätt tog jag grillspett som var mixat lamm, oxfilé och kyckling, till det fick jag grillad aubergine och sallad på tallriken, eftersom jag inte äter pommes beställde jag in sallad till och fick en enormt stor skål med sallad till. Var ju som att en till person kunde äta =)
Lina tog pepparstek med grönspepparsås och pommes.
Blev inget till efterrätt, Lina är laktos och jag kunde inget av de äta så blev en kaffe hemma hos henne =).

Man fick mycket mat på tallriken, vi gick därifrån rullande typ och vi betalade ihop ca 600kr, inte alls farligt kan jag tycka för supergod mat !!
Jag älskar lamm, men inte många som kan fixa iordning det, men det kunde Efesos =) !!

Hemma hos Lina spelade vi Wii, Mario, inget direkt för mig, jag gillade inte Wii. Men kommer garanterat att ge det fler chanser om jag får chans att spela det igen, men inget jag fastna för direkt. Älskar ju Playstation =)

Tack för en supertrevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0