Frågor del 2

Har du gråtit offentligt?
Jo en hel del i fyllan som yngre.

 

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.

 

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja av de sakerna som intresserar mig, de andra sakerna flyger nog ut i andra örat när man hör ;-)

 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar, vet 4st som jag vill göra, så fort jag får ihop lite pengar så blir det gaddning.

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nej det spelar absolut ingen som helst roll.

Kan du kasta macka?
Absolut, det är ganska kul att tävla med någon.

 

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej och dit kommer jag nog aldrig heller.

 

Vad har du med dig in på bion?
Förr hade jag popcorn och vatten.

 

Vad har du för väder?
Sol och lite blåst

 

Har du en blogg?
Jao jag har ju det.

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
När vi hade ladugårdstjänst.

 

Gillar du att flyga?
Svårt att säga om jag gillar det när jag bara flugit en gång.

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtanke och humor.

 

När sov du senast på golvet?
Minns inte, halvslumra på badrumsgolvet här för någon månad sedan när jag hade magsmärtor.

 

Om du har körkort, när fick/tog du det?
Har både BE och CE. Och alla tog jag inom 1 år =). B tog jag 2004-03-02. C tog jag 2004-12-02 och E tog jag 2005-02-01. Dä ni !

 

Vilken är din favoritdrink?
Baccardi Razz med hallonsoda i

 

Gillar du din boende-situation?
Absolut, jag älskar vår lilla gård.

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ingen aning, sover så olika varje dag så vet inte, mellan 6-10h

 

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja oftast tyvärr, men försöker ta en dag i veckan då jag inte gör så mycket och lugnar ner mig.

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej inte för pratande utan kanske något annat...

 

Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin.

 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Japp, då jag håller på med LCHF så kollas det vad det innehåller man köper och äter.

 

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
29


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej

 

Tror du på liv på andra planeter?
Ja det gör jag.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min kära sambo..

 

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte ett skit på det där.

 

Vad var det senaste du åt?
Knäckebröd med massor av smör och leverpastej på.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Blev lite nyfiken, trodde att knäckebröd var Nono inom Lchf? Fuskar du lite eller har jag missuppfattat? :)



Sv; Det var faktiskt en ny micro som jag måttade, en som är högre och smalare, men det är typ 4-5cm för bred. :( Suger. För jag tror det skulle bli så fint med den där hyllan. Om vi inte hade småbaern så skulle jag kunna skita i micron, men det blir så krångligt med dom där barnmatsburkarna och vällingen utan micron. Så jag får väl helt enklt avvakta. :(

2011-03-11 @ 18:33:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0