Frågor del 1

Sofia svarade på en massa frågor på sin blogg, så jag snodde dem och svarade jag med, men jag delar upp dem i olika inlägg då jag tyckte det var mycket frågor och kan bli jobbigt att läsa alla svar på samma inlägg =)


Vilken svordom använder du mest?

Oj, måste man välja bara en?. Jag svär hela tiden, inget jag tänker på, men hmm Fan borde det nog bli som svar.

Äger du en iPod?
Nej och inte är jag i behov av en heller.



Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vet faktiskt inte när jag stallde klockan senast på ringning, där är en av fördelarna med att jobba natt ;-). Jag går upp när jag vaknar självmant.



Hur många resväskor äger du?

1, som jag fick i en julklapp av jobbet något år.

 

Använder du flip-flops?
Nej, fyfan vad fula de är tycker jag och verkar obehagliga.

 

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, COOP och WILLYS.

 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jajemensan, jag fastnar inte på bild så lika bra att vara bakom kameran =)

 


Vilken var den senaste filmen du såg?
Kollar på serien SONS OF ANARCHY, åh jävlar vilken bra serie, bästa någonsin !!

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Bara en vän, helt klart ;-)



Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Betala av på huslånet, räknas det som att "köpa" något ?. Annars skulle det nog bli nya bil.

 

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo, en del gånger.

 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope.

 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
På Slaget Tolv av Nora Roberts ( Ljudbok)



Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

AC/DC

 

Vad åt du till middag senast?
Bönor, broccoli som man har massa smör och ost på sedan in i ugnen, tillsammans med Lövbiff och vitlökssmör.

 

Använder du huvtröjor?
Jajemensan, älskar det !

 

Kan du vissla?
Ja, självklart.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa som var pratsjuk på väg hem från jobbet.

 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Alla som har med vatten att göra, annars ingen.


 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut, de flesta människor snackar lite för mycket ibland om allt.

 

 

Tittade du på tecknat när du var liten?
Helt klart, massor av tecknat. Tittar fortfarande på tecknat.

 

 

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Marieberg Galleria med 100butiker innanför dörrarna.

 

Hur många syskon har du?
7st. Vi är 4 killar och 4 tjejer.

 

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, absolut inte.

 

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, orka kunna det till en hel film..

 

Äger du några band t-shirts?

Ja massor.


När flög du senast?
Minns inte året, men vi flög till London med Håkans släkt. Klaustrofobin som jag har gjorde att jag fick panik för inte fasiken var det stort inne i planet. Men wow vilken känsla iaf.

 

Läser du för skojs skull?

Hinner aldrig.

 

Diskar du din egen disk?
Ja en del, det andra diskar maskinen ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0