Lite allt möjligt



Sådär Helena, nu har du bild på mig, duger den ? ;) haha. Usch jag hatar verkligen att vara med på bild, så det där kortet jag lovat som jag ska lägga ut kommer nog dröja om det ens kommer.
Det är stor artat av mig att lägga upp dessa dåliga bilder.



Östen kämpar som bara den att komma upp helt i knäet.



Snygg svans Östen har på den här bilden ? ;D haha



Och idag så lärde sig Staffan att dans =) snacka om överlycklig jag är över att han är så smart. Har testat ett par gånger att visa han hur man lär sig dans, men icke han vill inte.
Så idag skulle jag testa igen när Håkan var med ut och vips så gjorde han det, måste göra mera träning så han verkligen lär sig det utan att jag har handen så långt ner och så ska jag lära han dans i båda varven om han vill.

Duktiga fina lilla gris, han älskar att lära sig nya saker hela tiden.
Däremot lille Östen han har lärt sig hopp, men inget annat. Han tvärvägrar lära sig sitt, han bara niger då hur jag än gör. Men tror poletten trillar ner en dag med för han eller så blir han ingen liten cirkusgris utan bara en gosegris  =)

Kommentarer
Postat av: Helena

jo lite av dig ser man ju.. Ruskigt lik din mor är du!! kanske ännu mer nu när du bytt hårfärg!!!=)

2011-03-02 @ 17:05:55
Postat av: Sofia

Snygg du var i håret! Har du tofs eller är det ganska kort? Får hålla med om att likheter med mor finns. :)

2011-03-02 @ 18:36:25
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0